Trackjack Rittenregistratie

Log hier in om te reageren of een onderwerp aan te maken.

Jan 13th 2016, 15:26

23485 Roger

Lid Vzr

Onderwerpen: 1
Berichten: 1
Sinds een klein jaar heb ik een Trackjack rittenregistratie. Daar heb ik al zoveel problemen mee gehad ! Het grootste probleem is, dat er niks van klopt, wat het registreert. Laat het me anders zeggen: wanneer het al iets registreert, dan worden een heel deel ritten weggelaten/niet geregistreerd.

Na diverse keren contact opnemen met hun, blijkt dat ik de registratie niet compleet / volledig heb en dat ik zelf de gaten moet vullen. Ik hoef niemand uit te leggen, welk hels karwei dit achteraf is.

Daarnaast vraag ik mij af, hoe de belastingdienst hiermee om gaat ? Heeft iemand hier al ervaring mee ?

Trackjack zelf interesseert het niet zoveel ! Hun hebben hun systeem verkocht en hun abonnement ontvangen, dat is in het bakje !

Heeft iemand anders ook deze ervaring met Trackjack ?
Jan 19th 2016, 11:14

23503 Manon

Lid Vzr

Onderwerpen: 0
Berichten: 0
Beste Roger,

Dank voor uw reactie en vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Ook wij vinden dit erg jammer. Wij zijn blij dat u dit gemeld heeft, zodat wij dit voor u kunnen oplossen. Ik wil u daarom vragen een e-mail te sturen naar klantenservice@trackjack.nl of telefonisch contact op te nemen via t: 010-8200190. Wij zorgen ervoor dat uw negatieve ervaring omgezet wordt in een positieve oplossing. Helaas kunnen wij op basis van deze gebruikersnaam in het forum niet direct contact met u opnemen.

Alvast dank en wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice TrackJack Europe B.V.
Feb 22nd 2017, 11:49

20221 Albert

Lid Vzr

Onderwerpen: 0
Berichten: 0
Door software fout bij TrackJack, had ik een nieuw systeem nodig, inbouw werd gedaan die door iemand die geen verstand van zaken had.
Communicatie loopt erg stroef e-mails worden niet beantwoord en er word niet terug gebeld.
Zoals te lezen in andere reviews.
Dus €200 moeten betalen om systeem weer goed geplaatst en werkend te krijgen.
Zeer slechte service, als u GPS tracker nodig hebt Koop niet hier!

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?

Neem contact met ons op, zodat één van onze experts u kan helpen.

Vraag stellen

Word lid en profiteer van de vele voordelen

  • vragen stellen, meepraten op het forum of uw klacht in behandeling geven
  • juridische ondersteuning bij problemen
  • 4 of 12 maal per jaar een aantrekkelijk autoblad in de brievenbus
  • maandelijks ledenbulletin met nieuws over onder andere bijtelling en privacy
  • exclusieve previews nieuw te introduceren (zakelijke) auto's
Word lid Lees meer over de voordelen