230 Roland

Joined: Wed, Sep 19th 2012, 17:29 Total Topics: 0 Roles: Lid Vzr
Last Login: Wed, Sep 19th 2012, 19:01 Total Posts: 2 Moderates: N/A

Latest Posts

Topic Author Posted On
Opslag op boete 1044 Jan on 19/9/12
Terberg leasing hanteert ook de administratiekosten van ongeveer 10 euro per boete. Vind ik dat eerlijk? Ja en nee, als de maatschappij de boete direct voldoet en dan een kopie van de boete aan je doorstuurt mogen ze van mij daar best een bedrag tegenover stellen. Maar als de maatschappij de boete eerst op zijn beloop laat tot er een verhoging CJIB overheen komt en pas daarna gaat voldoen en je dan nog een bedrag aan administratiekosten vraagt ja dat is illegalie diefstal net als inderdaad die 6 euro voor het CJIB.

Verder mag ik niet mopperen over de lease maatschappij. Als alleen dat ik het van zotte vind dat ik zelf al twee jaar achter een nieuwe groene kaart aan jaag!!!
Bel je eerst de leasemaatschappij op dan krijg je te horen, uw werkgever heeft de verzekeringen elders onder gebracht. Oké dat kan, dus bel je de verzekeringsmaatschappij op met de vraag of je een nieuwe groene kaart mag omdat de oude verlopen was. Krijg je als antwoord, sorry meneer maar u bent op de verkeerde afdeling uw moet bellen met 020- blablabla. Waarop ik antwoorde, hoeveel premie staat er nog open op mijn kenteken? Hoezo meneer? Nou daar ben ik benieuwd naar. Nee er staat niet open en de verzekering is tot het einde van het jaar al betaald. Oké dank u voor de info, maar mag ik dan nu van u een nieuwe groene kaart van u per post. Nee meneer u moet naar 020-blablabla bellen. Waarop ik antwoorde, laat maar zitten ik hoef niets meer te hebben van u want ik ben klaar met uw klantvriendelijke gedrag. Pffff nog niet de moeite kunnen doen om door te verbinden of digitaal een verzoek door te zenden naar een andere afdeling.

Toch zat het mij niet lekker, eens te meer omdat ik voorgaande aan het gesprek ook al twee emails had verzonden aan de lease maatschappij met daarin dezelfde vraag waarop je zelf nog eens geen bericht terug krijgt.
Zoals ik al schreef zat het mij niet lekker dus toch maar 020-blablabla gebeld en daar trof ik een vriendelijke en correcte dame. Zij heeft voor mij een nieuwe groene kaart verzorgt en een lease verklaring welke ik nodig had voor mijn privé verzekering. Ik vraag aan haar kunt u het in 1enveloppe stoppen dan scheelt dat weer in de kosten en het milieu want ja ook wij zijn CO2 bewust bezig waarop ze mij meld ik zou het graag willen meneer maar de verschillende stukken die u opvraagd komen uit verschillende printers en zullen dus separaat bij u aankomen. Kijk niet het gewenste resultaat maar wel een antwoord waar je iets mee kunt!
Einde leasecontract 10722 Martin on 19/9/12
Maar hoe erg zijn de schades cq beschadigingen dan? Want ook een lease maatschappij weet toch ook wel dat er lichte borduurschade ontstaat op velgen en wieldoppen. En dat de lak nu eenmaal doffer word door gebruik van wasstraten.
Haakjes in de bekleding kunnen ontstaan door het gebruik van de auto en ga zo maar door.
Kijk als er aan de bumper losse delen hangen en er diepe krassen in de lak zitten en de auto rondom in de butsen zit ja dan vind k het persoonlijk niet gek dat ze dat gaan door berekenen.
Mijn lease auto is nu ruim drie jaar oud maar ziet er nog net ze netjes uit als toen ik hem nieuw kreeg. Ter vergelijking onze privé auto (Renault espace) van 11 jaar oud ziet er nog als nieuw uit maar ga hem niet inruilen want dan denk je dat een buidel oud ijzer weg brengt.

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?

Neem contact met ons op, zodat één van onze experts u kan helpen.

Vraag stellen

Word lid en profiteer van de vele voordelen

  • vragen stellen, meepraten op het forum of uw klacht in behandeling geven
  • juridische ondersteuning bij problemen
  • 4 of 12 maal per jaar een aantrekkelijk autoblad in de brievenbus
  • maandelijks ledenbulletin met nieuws over onder andere bijtelling en privacy
  • exclusieve previews nieuw te introduceren (zakelijke) auto's
Word lid Lees meer over de voordelen